Petz kalandjai Washington D.C.-ben

-Hi, my name is Peter Kiss. -Hi, how's your surname spelled again? -K-I-S-S

Friss topikok

  • LoozerD: szerintem fake. valaki megszerezte az azonosítóját és beírt ide egy pár sort hogy azt higgyük mind... (2011.02.25. 00:19) Christmas & New Year
  • Junipie: @Junipie: nők körében* (2011.01.22. 15:24) (Zip x Rar)
  • Junipie: Lehet, hogy csak nem akarja, hogy kommentelj?:) (2011.01.14. 12:47) Sports-NFL
  • LoozerD: valamit megint sikerült megbütykölnöd, merthogy nem lehet hozzászólni a legutolsó posztodhoz :)) ... (2011.01.13. 18:19) Sports-NHL
  • Rynard: Working as intended :) Seriously. (2010.12.06. 01:45) Patch 1.1

2010.11.06. 04:47 Rynard

Shop till you drop

Okt 24-én vasárnap megérkezett az ágyam meg az éjjeliszekrényem és mivel IKEA, össze kellett szerelni. Mikor N mondta, hogy vett nekem ágyat Jörgenbörgenéktől olyan kellemes fenyő színű egyszerű, alacsony ágyra gondoltam. Hát nem. Ez is pont olyan óriási magas fém ágy, mint amilyen a többi szobában van. (és ami miatt nem választottam a másik szobát, remélve, hogy nekem majd európai ágyam lesz) Na mind1, megleően gyorsan összedobtuk, össz-vissz 6 lépésből állt, még a minimanó éjjeliszekrény 20-ból. Szerencsére ketten gyorsan végeztünk, így a szobám elnyerte véső formáját. Az ágyat Szultánnak neveztem el, egyszerűen azért mert az IKEA is így hívja. Amúgy meglepően kényelmes, csak az a fura, hogyha lefekszem rajta, akkor az ablakon keresztül pont látszik a lábam. Igen, olyan magas.

Délután meg elmentem vásárolni, és hát igaz, hogy itt minden nagyon olcsó. Tök durva, hogy a legmárkásabb cuccokat is meg lehet venni teljesen elérhető áron, és itt egy Ralph Lauren vagy egy Hugo Boss ing nem akkora szó, mint otthon. Jó, láttam persze 100 dolcsis ingeket is, meg gondolom a határ a csillagos ég, de itt a ruha is sima fogyóeszköz. Olcsó, lehet a szárító miatt nem bírja sokáig (itt gépben szárítják a ruhákat) de kit érdekel, majd vesznek másikat. Amerika azért működik, mert az emberek fogyasztanak, és azt a gazdaságnak újra kell termelnie. (Azaz termeltetnie a Távol-Keleten)

Nade miután vettem magam ruhákat elndultam haza, és eszembe jutott, hogy kajám meg nincs már szinte semmi. Beugrottam az élelmiszer-boltba, és itt indult a feketeleves. Megvettem egy csomó mindent, olyat is, ami nem létszükséglet, csak azt felejtettem el, hogy mindezt hogy fogom hazavinni. 1 Gallon Narancslé, Tej, fagyasztott zöldségek, gyümölcsök, müzli, rizs, húsok, konzerv, jégkrém. Kb úgy nézhettem ki hazafelé, mint valami hajléktalan ahogy próbáltam egyensúlyozni a 8 szatyrommal. De a durva inkább a súly volt. Komolyan nem voltam benne biztos, hogy mindezt haza tudom hozni, de szerencsére bennem van az a magyar virtus, hogy amit már kifizettem azt megeszem/megiszom/hazaviszem, így erőt vettem magam és hazaszenvedtem a dolgokat. Még most is izomlázam van. De legalább megtanultam, hogy autó nélkül ne akarjak nagybevásárlást csinálni.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://petzindc.blog.hu/api/trackback/id/tr722427090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Junipie 2010.11.17. 22:05:00

Úgy alakult, hogy végre sikerült átküzdenünk magunkat a regisztrálási procedúrán, úgyhogy most -jupíjupí /clap /dance, itt vagyunk.

Velünk Viktorral nagyjából minden rendben van, Viktor dolgozik a hónapban, én visszautasítottam egy tanári állást. Jövőhéten szakdoga leadások dögivel, úgyhogy beindult az enyhe izgatottság:)
Ezen felül a raidek haladnak, ha elindulnak, bár Yoggimackó még mindig nem hullott el. Te mikor jössz már vissza?:( És mikor van kedved heti scheduled ventrilo chat-re?:)
Száz meg egy kérdésünk van, de majd inkább egy nagy live Q&A-n...:) Írj mielőbb, hogy olvashassunk!
SocTor TM

LoozerD 2010.11.17. 22:06:43

durva ez az ágy, én nem értem miért ekkora, hogy esel bele ha talajrészeg vagy pl?? na de ajándékló.na és hogy hívják az éjjeli szekrényt? azt nem írtad le!

Szóval szegény kelet-európaiakkal diszkriminálnak a munkahelyen.. de milyen idősek a többiek? jófejek? eljártok valahova "kapcsolatépíteni"(aka. kipróbálni az ágyba érkezést illuminált állapotban)?
mostmár eltelt elég idő lelőheted a poént hogy mivel bíznak meg. Kíváncsian várom!!
süti beállítások módosítása