Petz kalandjai Washington D.C.-ben

-Hi, my name is Peter Kiss. -Hi, how's your surname spelled again? -K-I-S-S

Friss topikok

  • LoozerD: szerintem fake. valaki megszerezte az azonosítóját és beírt ide egy pár sort hogy azt higgyük mind... (2011.02.25. 00:19) Christmas & New Year
  • Junipie: @Junipie: nők körében* (2011.01.22. 15:24) (Zip x Rar)
  • Junipie: Lehet, hogy csak nem akarja, hogy kommentelj?:) (2011.01.14. 12:47) Sports-NFL
  • LoozerD: valamit megint sikerült megbütykölnöd, merthogy nem lehet hozzászólni a legutolsó posztodhoz :)) ... (2011.01.13. 18:19) Sports-NHL
  • Rynard: Working as intended :) Seriously. (2010.12.06. 01:45) Patch 1.1

2011.01.14. 16:28 Rynard

(Zip x Rar)

Mint bizonyos geekek a címből következtethetnek, ez a bejegyzés az elmúlt hónap komoly zanzásítása lesz. (Így gyorsan oda tudok érni a jelenbe, és végre lehet live-blogom :D )

The Drive

November legvégén a lakótársam meghívott Floridába Hálaadást ünnepelni. Ő pár nappal korábban ment, és az utazás napján jött rá, hogy a reptér, ahonnan a gépe indul, 50 percre van tőlünk, és a parkolás 2 hétre egy vagyonba kerülne. Megkért, hogy hozzam vissza a kocsiját, én meg persze igent mondtam. Nem vagyok egy nagy autózó, és a forgalom itt kint elég brutál, ráadásul miközben próbáltam kitalálni, hogy vezethetek-e itt, rájöttem, hogy lejárt a jogsim. De inkább nem mondtam el neki, mert akkor inkább kifizette volna a parkolást, amit meg nem akartam. Így vezettem haza egy terepjárót Baltimore-ból töksötétben. Szerencsére minden rendben ment.

Florida

Pár nappal később elutaztam én is Floridába, Hálaadásra. Bár egy egész hetet voltam ott, mégis 2-3 nap volt igazán szabadság, mive a többi nap dolgoznom kellett. Ocalaban voltunk, ami kb Florida közepe, így csak az volt különleges, hogy meleg volt. De szerencsére a hétvégére elmentünk egy roadtripre, ami azért igazán feldobta a dolgokat. Szombaton lementünk a mocsárba, nem messze a tengertől, ahol egy kristálytiszta folyó folyik végig. Eredetileg tengeri teheneket akartunk látni, de azok nem voltak. Ehelyett viszont voltak majmok, mosómedvék, delfinek, ugráló halak, madarak. Ja, és mindezt egy kajakból láttuk, mivel béreltünk egyet, hogy felevezzünk a folyón. Este pedig kagylólevest ettem meg rákot a redneckek között egy Crab Shack jellegű helyen. Utána meg majdnem elvesztünk a mocsárban, mert a GPS olyan útra vitt minket az éjszaka kellős közepén, amin ember nem járt már vagy 10 éve. Izgalmas volt. Vasárnap már St. Petersburgben ébredtem ami Tampa Bay legfelkapottabb üdülővárosa. A városnézés után a nap nagyrészét egy Treasure Island nevű fehér homokú praton töltöttem, fürödtem az óceánban és élveztem az időjárást. A másik nagyon szuper dolog az volt, hogy a triphez egy Honda Type-R-t kaptunk, így nagyon macsón nyomtuk végig Floridát. Miami, Key West és a többi, majd később, remélem...

Last Days Before Christmas

Nem is emlékszem, hogy mi csináltam KArácsony előtt, csak a sok vásárlás rémlik, hogy mindenki megkapja az ajándékát. Volt szuper céges party is, ahol vicces volt látni, ahogy a főnökeim szépen lassan szétcsúsztak, és a máskor oly komoly emberek még break-táncot is nyomtak a táncparketten. Egy élmény volt. Meg hát ez volt az első céges Karácsonyi bulim, mindezt itt az USA-ban, pincérekkel, meg étellel-itallal, mindennel mi szem-szájnak ingere.

Karácsony előtti héten elindultam Magyarországra, de az időjárás meg a francia sztrájkolók keresztbe tettek nekem, így a járatomat törölték. Szerencsére egy nagy kerülővel azért dec 23-ra sikeresen hazaértem, nagyon rossz lett volna a Karácsonyt nem a családdal és a barátokkal tölteni. De ez már egy másik történet...

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://petzindc.blog.hu/api/trackback/id/tr232583747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LoozerD 2011.01.17. 14:14:21

cool. elfelejtette mit akartam írni :S

Junipie 2011.01.22. 15:22:40

Quick update: Tegnap leöltük Halfust nagy sikerrel. Dani lett az új MT2-nk, így megörökölte tőled a "start előtt 4 perccel" logolást :D
Egyébként szépen iperedik az idő, bár most ujjperctörő hideg van. Nekem lement az angolos államvizsga, most jön még a pedo. Volt némi zűr az elvégzett szakirányok/programok miatt, de talán el tudom rendezni még másfél hónap szaladgálással :)--- viva la bürokrácia
Viktor megtartotta élete első önálló előadását egy konferencián. Nagy sikere volt. Elsősorban a npk körében:P
Sokat gondolunk rád, és épp itt az idehe az újabb update-nek! Egyébként lényegében du. 4-hajnal 3-ig folyamatosan van valaki a ventrin, szóval ha van időd szeretettel várunk.
Vigyázz magadra és update, update! <3
süti beállítások módosítása