Petz kalandjai Washington D.C.-ben

-Hi, my name is Peter Kiss. -Hi, how's your surname spelled again? -K-I-S-S

Friss topikok

  • LoozerD: szerintem fake. valaki megszerezte az azonosítóját és beírt ide egy pár sort hogy azt higgyük mind... (2011.02.25. 00:19) Christmas & New Year
  • Junipie: @Junipie: nők körében* (2011.01.22. 15:24) (Zip x Rar)
  • Junipie: Lehet, hogy csak nem akarja, hogy kommentelj?:) (2011.01.14. 12:47) Sports-NFL
  • LoozerD: valamit megint sikerült megbütykölnöd, merthogy nem lehet hozzászólni a legutolsó posztodhoz :)) ... (2011.01.13. 18:19) Sports-NHL
  • Rynard: Working as intended :) Seriously. (2010.12.06. 01:45) Patch 1.1

2010.11.06. 04:46 Rynard

Shock

Okt 23-ás hétvégén elmentem vásárolni, hogy kibővítsem szegényes ruhatáram (ugye 23kg cucc jöhetett a repülőgépen, amiből a 2 öltöny meg a szövetkabát máris elvitt egy csomót) és közben megéheztem, így beugrottam egy KFC-be. Nem vagyok az a nagy gyorsétterembe járó, itt kinn pedig végképp kerülni akarom őket, mert hát láttam a Supersize Me-t. De a KFC-t mindig normálisabb gyorsétteremnek gondoltam. Eddig. Nemcsak a kaja volt iszonyatosan rossz, de olyan, hogy érezted, hogy full egészségtelen dolgot eszel, hanem a hely tele volt kövérekkel, és szinte látta az ember, hogy milyen sors vár rá, ha gyakran jár ilyen helyre. Tudom, eddig azt mondtam, hogy az itteniek meglepően szembe mennek az általunk kialakított amerikai emberképpel, mert nemhogy nem kövérek, de még sportolnak is, és egészségesen étkeznek… Na, csak azt felejtettem el hozzátenni, hogy: …persze aki megteheti. Mert a kevésbé tehetősek –jellemzően feketék vagy spanyolajkúak- ilyen helyekre járnak enni, és meg is van az eredménye. Na mindegy, a lényeg, hogy úgy megijedtem, hogy egy ideig biztos nem megyek gyorsétterembe.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://petzindc.blog.hu/api/trackback/id/tr362427088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása