Petz kalandjai Washington D.C.-ben

-Hi, my name is Peter Kiss. -Hi, how's your surname spelled again? -K-I-S-S

Friss topikok

  • LoozerD: szerintem fake. valaki megszerezte az azonosítóját és beírt ide egy pár sort hogy azt higgyük mind... (2011.02.25. 00:19) Christmas & New Year
  • Junipie: @Junipie: nők körében* (2011.01.22. 15:24) (Zip x Rar)
  • Junipie: Lehet, hogy csak nem akarja, hogy kommentelj?:) (2011.01.14. 12:47) Sports-NFL
  • LoozerD: valamit megint sikerült megbütykölnöd, merthogy nem lehet hozzászólni a legutolsó posztodhoz :)) ... (2011.01.13. 18:19) Sports-NHL
  • Rynard: Working as intended :) Seriously. (2010.12.06. 01:45) Patch 1.1

2011.01.23. 05:49 Rynard

Christmas & New Year

Félreértés ne essék, én is a Keresztény szokásoknak megfelőlen ünneplem a Karácsonyt, csakhát a blog van retrospektív módban írva ezért a késői poszt.

Arról nem is beszélve, hogy ez meglehetősen unalmas bejegyzés lesz, hiszen pont azokról szól, akiknek a blogot írom,és valószínűleg ők ott is voltak velem ezeken a jeles eseményeken.

Na mindegy. "A népszerűség titka a távolság" mondta még valaki a dániai "kiküldetésem" előtt (aki magára ismer az a kommentben jelezze pls) és igazat kell neki adnom. Dec 23-án értem haza pont a nagy Karácsonyi készülődés kellős közepébe, és már mindenki nagyon várt rám. Az ünnep pont olyan volt, mint minden évben, egyszóval szuper, de nekem talán még 1 lapáttal rátett a dolgokra, hogy ugye egy hosszabb kihagyás után találkozhattam a családdal és a barátaimmal. A fehér Karácsony és a brutál hidegek csak tovább erősítették bennem a kellemes téli hangulatot. Különösen hangulatos volt a 25-i viszkizés (szerintem így jobb, mintha whiskey-zést írtam volna) a barátokkal, főleg, hogy olyan családiasan voltunk, és persze hogy nagyon jót beszélgettünk. (Családiasan: mindenki a barátnőjével, kivéve én :D )

Karácsony után a "két ünnep között" című rész általában az év legjelentéktelebb időszaka, hiszen mindenki a Karácsonyt piheni és az Újévet várja. Nekem mégis ez volt az egyik legszebb időszak az egész tavaji évben. 'Nuff said :)

A Szilveszteri buli iszonyat jó volt. Nekem meg különösen, mert tavaj óta a két legjobb baráti társaságom együtt bulizik, és azt hiszem ezt mindenki nevében mondhatom: a legnagyobb sikerrel. Persze azért azt részrehajlás nélkül ki kell jelentenem, hogy a szolnoki oldalon jobb volt a buli, és persze szebbek voltak a lányok. Persze ezzel csak a kecskeméti csapatot szeretném kihívni egy baráti rivalizálásra, hiszen azt hiszem ebből csak mindkét félne előnye származik.

Az újév első napjai szinten nagyon szépen teltek, és az egészet lezáró közös vacsora és kávézás azt hiszem mindannyiunk számára sokáig kellemes élmény marad. (Vagy csak én éreztem magam ennyire jól?). Szóval jó volt látni együtt a csapatot (legalábbis a Pesti részét), jó volt beszélgetés, jó volt a söröző, ahová mentünk, jó volt a hangulat. Egyszóval minden jó volt.

És ez nekem sokat jelentett. Mert tudni azt, hogy bármi is történik itt Washingtonban, ott, 7300 Kilométerre innen van egy csapat akik örömmel várnak haza és akikre mindig számíthatok, az nem csak egy kellemes gondolat, hanem egyben egy felemelő érzés is.

Köszönöm.

 

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://petzindc.blog.hu/api/trackback/id/tr382606229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LoozerD 2011.01.25. 13:46:15

küldöm az új monitorom számláját neked, mert lecsorgott a nyál és tönkretette az elektronikát :S. hirtelen Jon Lajoie-t tudnám idézni: "No, I don't have feeling coz feelings are gaay"

Na jó viccen kívül be kell ismernem tényleg jó volt, és jó volt látni az arcodat végre. és tényleg a pizzázás is nagyon jó volt. Meg a szilveszter. A whiskey-zés nem. az szar volt, nem voltam ott

Junipie 2011.01.26. 13:49:57

@LoozerD: hát de egy kis tömpelábú köcsög vagy :D

de megzabállak <3<3

Tényleg van amúgy valami abban, amit Dani írt, én a könnycsatornáim szánalmas begyulladásáról akartam kiseopszt írni :P

Jó hogy írtál és máris hiányzol mindenkinek, szóval postolásra fel :)

LoozerD 2011.02.08. 12:15:29

waaazzzaaaaaaaaapppp??

túl sok a meló vagy túl sokat bulizol, hogy nincs időd blogolni?

retrospektív is soo 2010...

LoozerD 2011.02.22. 23:17:40

mostmár tényleg kezdek aggódni... elvitt az NID vagy mi a szösz?

Rynard 2011.02.23. 04:37:18

Mostanában tényleg én is annyira gyakran frissülök, mint a "napirajz" de cserébe igyekszem normális kontentet adni :) Holnap lesz poszt ha minden igaz. Vagy nem. Az egyik tuti.

LoozerD 2011.02.25. 00:19:09

szerintem fake. valaki megszerezte az azonosítóját és beírt ide egy pár sort hogy azt higgyük minden rendben. de tuti elrabolták. Lehet az ufók...
süti beállítások módosítása