Petz kalandjai Washington D.C.-ben

-Hi, my name is Peter Kiss. -Hi, how's your surname spelled again? -K-I-S-S

Friss topikok

  • LoozerD: szerintem fake. valaki megszerezte az azonosítóját és beírt ide egy pár sort hogy azt higgyük mind... (2011.02.25. 00:19) Christmas & New Year
  • Junipie: @Junipie: nők körében* (2011.01.22. 15:24) (Zip x Rar)
  • Junipie: Lehet, hogy csak nem akarja, hogy kommentelj?:) (2011.01.14. 12:47) Sports-NFL
  • LoozerD: valamit megint sikerült megbütykölnöd, merthogy nem lehet hozzászólni a legutolsó posztodhoz :)) ... (2011.01.13. 18:19) Sports-NHL
  • Rynard: Working as intended :) Seriously. (2010.12.06. 01:45) Patch 1.1

2010.11.06. 04:37 Rynard

Ralph, Nico, Jesse, Meagan, Sean, Peter

Két hete beköltöztem a lakásomba. A fenti nevek közül egy a tulajé egy a lányé, akit már említettem korábban, egy az új lakótársamé, aki előttem 1 nappal költözött be, kettő a kutyáké egy pedig az én nevem. Gondolom ez utóbbit nem nehéz kitalálni. Szóval mi alkotjuk a "családot". Az új lakó újságír, a tulaj spanyoltanár, a lány az Apple-nél dolgozik a kutyák meg itthon alszanak :)

Szombaton cuccoltam át, V elhozott kocsival, amiért nagyon hálás vagyok, sőt elmentünk vásárolni is, hogy meglegyen minden szükséges dolog. Na ez nem volt 2 perc, mert kellett lámpa, vasalódeszka (!!!), borotva, mosópor (!!!), tükör, párna, paplan, ágynemű, szóval minden, ami a minimális luxushoz kell. A szobám nagyon szuper, majd teszek fel képet is róla, és a tulaj rendelt ágyat is nekem, mivel itt csak egy kihúzható kanapé volt, és mondta, hogy azt lecseréli nekem. Beköltözés után az újságíró sráccal beszélgettem egy csomót, érdekes személyiség, 32 éves, de 25nél nem néz ki többnek, éveket élt D-Koreában, Svédországban, kárt Pakisztánban meg ezer más helyen, és elég kritikus az USA-val szemben. Ennel eléggé örülök,mert jókat lehet vele vitatkozni az élet nagy dolgairól, emellett jól ellensúlyozza az én előzetes lelkesedésemet az országgal szemben :) Este megnéztük a Social Network mozit (a Facebookost, ha így jobban tetszik) szóval megvolt az első itteni mozi is. Elég jó a film, bár a vége egy kicsit össze van csapva, dehát nem lehe minden tökéletes.

Hétfő este, munka után mikor hazamentem, a többiek ott ültek az asztal körül. Mindenki épp vacsorát készített, közben beszélgettek, meg ugye ismerkedtünk is egymással, hiszen az 2 új ember is beköltözött a lakásba. Szerencsére a tulajdonos igen szigorú volt, már ami a background checket illeti, így nem félek, hogy leszúrnak álmomban, sőt azt hiszem egész jó csapat fog itt összejönni. Bizakodó vagyok.

Ami a munkát illeti, kaptam egy új projektet, ami miatt nagyon izgatott lettem, de még nem merem elkiabálni, nehogy elillanjon. De e lényeg, hogy sokkal motiváltabb lettem :)

Ja, és a héten egyik este Fight Club-ot néztünk. Hát mi ez, ha nem Isteni jel? :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://petzindc.blog.hu/api/trackback/id/tr1002427081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása